Автопортал || Авто - статьи

Сельскохозяйственная техника
Чтение RSS

Косівка. Відкритий кубок Білій церкві. | Блог користувача Red OFF | Рибалка.com - соціальна мережа рибалок і мисливців

Поїхати на аматорські змагання "Відкритий кубок БЦ" в Косівка мене сподвигло дві речі.
Перше - це дзвінок Метровского в середині серпня. Олександр поцікавився повернувся я до Києва, і радісно заявив що подав заявку на реєстрацію, і я там вказано в якості капітана.

Другий стимул - наявність в попередньому списку учасників цілого дліннючего ряду спортсменів і номенклатурних працівників, починаючи від Чемпіона Світу закінчуючи головою федерації риболовного спорту. Побіжно пробігши по списку, я знайшов прізвище глави однієї обласної фідераціі, самим нахабним чином понад рік не віддає мені проспорене пляшку вискаря -і твердо вирішив їхати, спорт все таки, азарт, і т.д. і т.п.
А за тиждень до змагань, мене скосила небачена хвороба, з температурою, кашлем, соплями, і іншими радощами який лікарі називають ГРЗ. Але до п'ятниці на кшталт відпустило, і незважаючи на докори дружини на питання товарщей по команді я твердо сказав - ЄдУ. А дружині досить пообіцяти що ночувати я буду в готелі, а не п'яний на дамбі водосховища лежачи на каменях.

Була невелика непонятка, організатори погрожували розбити одну зону на пляжі, і я упросив хлопців не бігти відразу на дамбу, де на тренування зібралися натовпи спраглих, а спочатку перевірити саме пляж, тому що він здавався найбільш безперспективним. А ми з Андрієм з команди «чертверг» поїхали вирішувати питання з готелем.
До речі. Зірки всієї спінінга на змагання не приїхали, вважаючи за краще Херсон і човен. Звичайно, іменитих пару чоловік було, але мріялося ж зовсім про інше (і не тільки про вискаря).))

Тетіїв зустрів нас днем ​​міста, і таксистом на «шістці» з побутовим термометром приклеєним на лобове скло. Готелів в місті дві, зупинилися в підсумку в центральній, «Стадіон» і музика в стилі Вєрка Сердючка, до першої години ночі допомогла налаштуватися на потрібний лад.
Коли ми повернулися на водойму хлопці пробили пляж, зловили пару хороших окунів і пішли на дамбу. Я залишився на пляжі, що б зрозуміти взагалі що відбувається, і як ловити рибу там де немає можливості зачепиться за будь-яку нерівність на дні. Невиразна піщано-мулистих брівка не радувала, так само як і мікроглубіна. У підсумку, я таки зловив 6 окунів 50-60 грам кожен на «маніячки» і вертушку від Екстрім Фішинг, про яку ми вже говорили в TackleTest. Плюнув, і пішов на дамбу.

А там судак, окунь і товстолобики, причому судак і окунь - хорошого розміру, судак найбільший на тренуванні 2200, окунів близько підлозі кілограма рясно. І дрібниці майже немає.

Потім було знайомство з організаторами (це просто пісня, поки є такі люди -ми непереможні), жеребкування (я в зоні С, за словами судді-самий кінець дамби, меляка, риби немає, Саші в «Б» і «А» -там глибше, на тренуванні риба всюди), поселення в готелі, вечеря, і судорожне збирання мене в завтрашню зону.

Фішка в тому - що в зонах А Б на тренуванні ВУЛ і микруха були зовсім не потрібні. Голова 5-6-7-8 грам, черв'як 4 дюйма, або що небуть подібне - і вперед за орденами. Відмінно себе проявили Кейтеч Секс Імпакт великих розмірів, їх же новий Ізі Шед ,, і чотиридюймовим Баблінг, класно клювало на великі твистера Мейсон 3 і 4 дюйма, а з дріб'язку -на Мейсон Слик Шед і на «рожеву п..бень» від БоббіГарленд . А ось що робити було на мілководді незрозуміло, тому всім колгоспом споряджали мене в стрьомно мілководне місце, підсовуючи 1 та 1,5 дюймові твістерочкі і самих секретних черв'ячків, які навіть в Антес продаються тільки ВІП клієнтам, і тільки з підпідлоги. Коротше ми готувалися ...

А потім був ранок, сніданок, жеребкування стартових секторів, і вихід в зону. І тут виявляється що моя стартова зона «С» -це слив, а не меляка, а на мілину йде Метровскій ... терміново перекидають ручку на мікрушной палиці, на праву сторону, тому що Саня крутить правої, обмін заготовками, і т.д.

Перші сорок хвилин пробиваю вчорашніми напрацюваннями вчорашні точки і розумію що за ніч все дуже різко змінилося, і вчорашня риба була вчора, а сьогодні ловимо з чистого аркуша. Починаю перебір вчорашніх напрацювань, отримую три клювання до ряду на Мейсон Слик Шед, міняю на поролон - порожньо, на Шеврона-знову стусан, ставлю Аваруну, яку вчора втомлений Мудрик видав зі словами - «Це секретна зброя» - і з трьох закидів ловлю окуня 260 грам, 60 грам, і отримую клювання. Міняю полусектор. Ще один, -і потужний «віддай 842 спінінг зібраний ІНОР» дає відчути сенс життя. Флюровий поводок, гранітна дамба, плямистий бік, і вмах подсачека - воно все як то швидко змішалося в одну мить, і щука доставлена ​​на берег. У ній 1 350 грам, приманка, не дивлячись на те що в шахті, сама вивалюється як тільки я відкриваю рибі рот, дике бажання курити (я не курю), коротше мені подобаються такі моменти)
Далі простіше. Знаходжу дрібного окуня, і починаю підбирати приманку. Цим дивом дивним напевно в тисячний раз на моїй пам'яті виявляється Тсунікеші Ворм, і незважаючи на те що окунь клює в середньому 20 грам, і клює паршивеньку -мне його вистачає що б накалупать загальна вага два з невеликим, і зайняти друге місце в зоні.

Другий тур я не викоблучіваюсь, ловлю на Тсунікеші, зрідка перевіряю великі приманки, зливаю на поролонку окуня, візуально - близько кила, і ловлю на Кнуклю найменшу рибу змагань - окуня 4 (ЧОТИРИ) грами.
Загальна вага - 1015 грам, що на підбитті підсумків здивовано перетворюється в перше місце зони, і трете місце в особистому заліку. Команді до призів не вистачило 2 балів, я впевнений в наступному році ми виправимо це недорозуменій.

ПС
Спасибі Олександру Мудрику і Олександру "Р.Л." Метровскому за підтримку і команії. Ви кращі мікрушнікі в цій частині галактиці, і майбутні зірки риб спорту, я в вас щиро вірю. Також хотілося б подякувати особисто Пашу Дайвера за отдолженний підсак фірми Sensas з рукояткою Фаворит Asistant. Це кращий спортивний підсак яким мені коли небудь доводилося користуватися на береговій риболовлі. (До того ж раніше мені не доводилося займатися таки непотребством)