Як утворився Марс

Місія на Марс.

Фото: pixabay

Марс, ймовірно, утворився в поясі астероїдів, що в півтора рази далі від Сонця, ніж його сучасна орбіта.

Про це повідомила міжнародна група астрономів, яка опублікувала результати свого дослідження в журналі Earth and Planetary Science Letters.

Вважалося, що Земля і Марс сформувалися у відносній близькості один до одного. Однак при цьому їх мінеральний склад сильно відрізнявся, оскільки породи Червоної планети містили більш легкі силікати, ніж земні. Це робило Марс більше схожим на астероїди.

Дослідники провели симуляцію, що узгоджується з моделлю Гранд Така, згідно з якою Юпітер відіграв важливу роль у формуванні орбіт внутрішніх планет. Газовий гігант сприяв утворенню Венери і Землі, при цьому відтягуючи речовина від Марса, в результаті чого останній має порівняно малою масою. Симуляція показала, що з вірогідністю близько 3% Червона планета була ближче до Юпітера, ніж зараз, але гравітаційна тяга гіганта підштовхнула Марс до його поточного розташування.

За словами дослідників, Червона планета могла бути спочатку дуже холодною, щоб на її поверхні існувала рідка вода. Однак постійна бомбардування астероїдами, можливо, розплавила кору Марса, зробила його атмосферу більш теплою і щільною і запустила циркуляцію води на поверхні.

Тим часом дослідники виявили в Тихому океані "марсіанську лабораторію" . Дослідники зробили неймовірне відкриття на острові Хунга Тонга-Хунга Хаапай.

Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram